<!--@Item.Heading--><!--@Item.ImageAltText-->

Hvad er inRiver PIM?

inRiver PIM

 

InRiver er en cloudbaseret PIM løsning, som er bygget på Microsoft teknologi. Alle løsningens data gemmes automatisk i skyen (Microsoft Azure), hvilket sikrer minimal administration samtidig med høj skalérbarhed. inRiver er opbygget af en række applikationer (APP´s), som understøtter forskellige PIM områder. Standardopsætningen består normalt af nedenstående 4 applikationer:
 

  • SUPPLY applikationen forbinder inRiver med andre systemer. InRiver kan således let forbindes med virksomhedens andre applikationer som f.eks.: ERP, DAM, PLM, Leverandørdatabaser o.s.v
  • ENRICH  supporterer alle de funktioner og roller, som skal bruges for at internationale virksomheder kan supportere deres produkter. Virksomhedens produktprocesser og workflow understøttes også således TTM (Time To Market) kan optimeres.
  • I PLAN & RELEASE defineres virksomhedens kanaler (B2B Commerce, B2C Commerce, Amazon, Facebook, Produktkataloger, etc.). Hvilke produkter, som publiceres i de enkelte kanaler, kan således let styres i inRiver.
  • PUBLISH håndterer de data, som skal sendes/publiceres i virksomhedens kanaler. inRiver kan således understøtte hele virksomhedens omnichannel strategi og ikke mindst give overblikket over samme.

Book en inRiver PIM demo og se med egne øjne, hvorfor inRiver er blevet et kæmpe hit hos virksomheder med mange produktdata. En inRiver demo kan enten være Online, hvor en inRiver-konsulent gennemgår inRiver PIM via en web-session, men vi kommer også gerne forbi og viser inRiver til dig og dine kolleger. Når du booker en inRiverdemo kan du i bemærkningsfeltet skrive, hvilken demo I ønsker af inRiver (begge demotyper er naturligvis gratis).

 

 

 

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           

Hvilke fordele giver inRiver

  • inRiver samler og centraliserer alle produkt- og kanaldata, således disse let kan vedligeholdes både centralt men også decentralt
  • inRiver giver overblikket over produkter, processer, task / "to do's" således hurtig TTM (Time To Market) kan understøttes
  • inRiver understøtter effektivt din omnichannel strategi, hvilket betyder at du aldrig er i tvivl om, hvilke produkter/data, der er i hvilke kanaler
  • inRiver kræver ingen intern IT-support da både løsning og data ligger i skyen
  • inRiver understøtter dynamisk virksomhedes vækststrategi i forhold til flere: Produkter, Sprog, Markeder, brugere, etc.

 

 

 

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                

 

Disse virksomheder får stor glæde af inRiver PIM

 

PicoPublish anbefaler inRiver til internationale virksomheder, når: 

  • "Go To Cloud" er en vigtig del af virksomhedens IT strategi
  • Marketing har et stort ansvar for Product Information Management
  • "PIM" medarbejdere sidder på forskellige platforme (som f.eks. Apple, Microsoft, etc.)
  • Mange forskellige profiler indgår i PIM processen
  • Design og "Look" er en vigtig del af virksomhedens produkter
  • Virksomheden har mange: produkter, sprog, data eller kanaler

 

 

 

 

 

         

 

 

                                                                                                                                                                                                                                                                              

Kontakt mig for mere information

Lad os tage en uforpligtende snak om, hvad inRiver kan gøre for din forretning.

 

 

Per Groth

CEO & Owner - PICOPUBLISH

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              

 

 

 

 

 

 

 

PIM systemet inRiver


inRiver er et svensk prisvindende PIM system. inRiver strukturerer dine produkter og giver dig fuldstændig kontrol over dem. Med inRiver kan du kunne strømline kundeoplevelsen af dine produkter på tværs af kanaler (website, katalog, osv.), samt understøtte din omnichannel strategi. Med inRiver vil I få frigivet tid til marketing aktiviteter, der booster jeres salg. inRiver egner sig til både B2B og B2C virksomheder. 

 


Integrationer


inRiver er et cloudbaseret PIM system, så det kan tilgås fra en browser fra en hvilken som helst computer.

inRiver er en 100% standardløsning med et åbent API. Det betyder, at vi kan integrere inRiver med et hvilken som helst system, der har et API, fx dit ERP system.

PicoPubish er eksperter i integration og kan få dit resterende IT-miljø til at spille sammen omkring din PIM løsning. Vi kan integrere inRiver med: ERP, webshop og website, datakilder og tryksager.

 

Datastyring og processer


inRiver forenkler alle led i processerne omkring berigelse og distribution af produktinformation.

 

Opsamling af data (Supply): Opsamling af produktinformation fra eksterne datakilder og systemer som ERP, samt tredje-parts-systemer. Det kan fx være priser og oversættelser.

 

Berigelse (enrich): Produkterne beriges af marketing med tekniske specifikationer, sælgende produkttekster, billeder, manualer, osv.

 

Planlægning og struktur (plan and release): Med inRiver PIM system kan du strukturere produktinformation og planlægge, hvilke kanaler et produkt skal fremgå i (web, katalog, osv.). Du kan også styre, hvilke priser, valuta og sprog et produkt skal fremgå i i den specifikke kanal.

 

Publisering (publish): Du kan publicere dine produkter til en hvilken af dine salgskanaler. Når et produkt er publiceret, er det enkelt at foretage ændringer i det fra inRiver og lade ændringen slå igennem i alle kanaler.

 

inRiver applikationer


InRiver har en række indbyggede applikationer til at understøtte dit daglige arbejde med produkter. De her applikationer kan vælges til eller fra alt afhængig af, hvad jeres behov er. Applikationerne vil indgå i den samlede inRiver PIM portal, og du skal kun logge ind én gang for at tilgå dem alle. Vores erfarende konsulenter skal nok rådgive jer om mulighederne.

 

 

 

 

Tilmeld dig vores nyhedsbrev