Optimering af jeres dataprocesser kommer jeres kunder til gode
Når du selv skifter dæk på din bil, tager det med alt sandsynlighed længere tid, end hvis du lod din mekaniker hjælpe dig. Og når din mekaniker skifter dæk på din bil, er han uden tvivl langsommere end et top-trimmet Formel-1 Pitcrew.
Jo mere vi beskæftiger os med noget, desto bedre bliver vi til at se mulighederne for forbedring og effektivisering. Sådan er det også med jeres virksomheds dataprocesser.
Hvis en virksomhed ikke "nørder" egne dataprocesser, så forbliver disse til evig tid omkostningstunge, ineffektive og med et stort uforløst potentiale. Ultimativt går jeres kunder glip af vigtige produktinformationer, og I misser muligheden for at være til stede på de rigtige steder, på de rigtige tidspunkter.
Få hjælp til at fintune dine dataprocesser - det kommer dine kunder til gode
Med komplekse data som omdrejningspunkt for alle løsninger vi laver i samarbejde med vores kunder, er data governance helt naturligt en af vores kernekompetencer. De spørgsmål vi hjælper jer med at besvare er:
- Hvilke aktiviteter der indgår i jeres dataprocesser?
- Hvad er den optimale aktivitetsrækkefølge?
- Hvordan uddelegeres ansvaret for processernes aktiviteter?
- Hvem skal håndtere godkendelse og kvalitetssikring?
- Hvor opstår der typisk flaskehalse i processerne?
Ved at benytte strukturerede metoder som fx værdistrømsanalyser til at analysere virksomhedens processer, får vi kortlagt processerne som de står ("as is") og som de gerne skal se ud ("to be"). Således er proces-rationalet åbenlyst for alle stakeholders inden procesoptimeringen igangsættes.