• +45 70 27 05 04
  • Support
  • English

Gode og stabile integrationer er afgørende for jeres vækst, skalerbarhed og operationelle effektivitet


Med en klar masterdata-strategi er I klar til at bygge de rigtige integrationer

Gode integrationer er nøglen til at sikre, at data er tilgængelige i de rette systemer. Det er samtidig afgørende for at sikre fremtidig vækst gennem stærke kundeoplevelser ligesom de stærke integrationer bidrager til at sikre den skalerbarhed og operationelle effektivitet der også styrker bundlinjen.

Når I etablerer integrationer mellem jeres kernesystemer, får I ikke blot mulighed for at danne jer et bedre overblik over produktperformance, lagerbeholdning og salgsdata. I får også mulighed for at eliminere manuelle arbejdsgange og sikre, at jeres kunder og brugere har adgang til de data, der enten understøtter en købsbeslutning eller gør selvbetjening nemt og effektivt.

En god integration hviler først og fremmest på en forståelse for, hvordan virksomhedens masterdata-strategi skal se ud. Hos PicoPublish hjælper vi jer med at få styr på, hvilke systemer der ejer hvilke data, og hvem i organisationen der har ansvaret for onboarding, berigelse og kategorisering af data – og på den baggrund kan vi kortlægge og udvikle de rigtige integrationer.

Skal vi tage en kort snak om jeres dataflows?

Vi vil meget gerne høre om jeres overvejelse og give vores uforpligtende input til hvilken retning I bør gå i.

Eliminér den manuelle vedligeholdelse og brug tiden på mere værdifuld berigelse

Integrationer mellem jeres kritiske systemer sikrer, at I kan holde hvert system standardiseret. Det gør opgraderinger og den daglige drift mere enkel.

Når arbejdet med at flytte data fra et system til et andet udliciteres til en integration, sparer I naturligvis en masse tid. Den tid kan i stedet bruges på validering, forbedringer og i det hele taget mere værdiskabende opgaver.

Med automatisering følger også en lavere fejlrate. Manuelle fejl kan næsten ikke undgås – særligt ved repetitive og trivielle opgaver. Ved at automatisere data-håndteringen via en integration, er I næsten garanteret en højere datakvalitet, hvilket i sidste ende kommer jeres kunder og brugere til gode.

Brug de rigtige systemer til de rigtige opgaver, og gør data tilgængelige på tværs af jeres systemlandskab

Bare fordi et system ejer fx priser og kundedata, betyder det ikke, at disse data ikke kan være tilgængelige i et andet system, hvor data underbygger forretningskritiske beslutninger.

Integration mod jeres DAM-system gør det fx muligt at knytte billeder, videoer og dokumentation direkte til produkterne i jeres øvrige systemer. Det skaber en central kilde til både strukturerede og ustrukturerede data, hvilket gør det lettere at skalere sortimentet uden at miste overblikket.

Har jeres leverandører gode data, og udstiller de disse via et API? Så kan I forholdsvis nemt onboarde disse data i jeres systemer med en integration.

Når alle jeres systemer arbejder sammen, bliver det nemmere for jer at tilpasse forretningen og produkterne til nye markeder, sprog og kanaler – uden at I skal gentænke hele jeres datainfrastruktur.

Læs mere om data og integrationer

Få styr på jeres processer

Optimering af dataprocesser

Virksomheden

PicoPublish
Stagehøjvej 27E
8600 Silkeborg
+45 70 27 05 04
info@picopublish.com
CVR: 31086876
  • Cookies
  • Persondatapolitik

SKI certificeret leverandør

SKI info

PIM

  • Hvad er PIM
  • Product Experience Management - PXM
  • Systemer
  • Integrationer
  • Optimering af dataprocesser
  • Hvad koster pim

Websites & ecommerce

  • Digital Commerce & Experience
  • Produktkonfiguratorer og CPQ
  • Ecommerce
  • Headless
  • Web og ecommerce
  • Websites
  • Digitalt Design

Bæredygtighedsrapportering

  • Bæredygtighedsrapportering
  • ESG - et nyt paraplybegreb for bæredygtighedsdata
  • Hvad er DPP (Digitalt Produktpas)?
  • Hvad er CSRD?
  • Hvad er ESRS?
  • Hvad er EPR?

Nyhedsbrev

Følg os her

Gazelle
  • 2015
  • 2016
  • 2017
  • 2018
  • 2019
  • 2024
Copyright © 2021 PicoPublish